Selamat Datang ke Blog VitaSodap

Selamat datang ke blog VitaSodap. Di dalam blog ini saya akan kongsikan tentang semua produk SHAKLEE dan pengalaman saya sepanjang menjadi ibu. Saya merupakan ibu kepada 4 orang anak yang bijak dan jujur saya katakan setiap anak itu telah Alah hadirkan pelbagai ujian untuk saya dan suami hadapi. Ada yang gembira dan ada yang perit sehinggakan saya rasa tak tertanggung lagi. Namun kuasa Tuhan dalam Dia mendatangkan ujian pasti diakhiri dengan kemudahan. Asalkan kita SABAR semuanya jadi mudah ditempuhi.  Ramai yang kata cakap senang la sabar...sabar...sabar... tapi itulah tindakan yang paling wajar kita lakukan jika kita diberikan ujian. 

Jadi tidak salahkan sekiranya kita berkongsi pengalaman. Supaya ibu-ibu diluar sana dapat mengambil iktibar dan secara tidak langsung saya dapat membantu ibu-ibu dan anak -anak anda menjadi lebih sihat dan bertenaga.

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan boleh hubungi saya melalui 

018-91 800 56




a.i.s.h.a.h_81




VitaSodap

Comments

Popular Posts