Closing : Hari Yang Dinantikan Oleh Semua SID

Bismillah 

Hari ini Sya nak kongsi tentang Closing. Wow apa itu Closing? Close bermaksud menutup rapat atau akrab/dekat. Dalam dunia pemasaran closing adalah keberhasilan sebuah penawaran, proposal ataupun penjualan. Contohnya sewaktu sesi jual beli yang dilakukan antara si penjual dan si pembeli dan kemudiannya di akhiri dengan sebuah persetujuan di mana si pembeli bersetuju untuk membeli produk tersebut.



Makanya bagi SID pula, Closing Day itu adalah penentu tahap pencapaian mereka. Sama ada berjaya untuk naik rank atau tidak bagi Sya seseorang SID tu kena berjiwa kental dan terus berusaha. Dalam Shaklee setiap hujung bulan mulalah para SID mengira jumlah UV yang diperolehi, kalau tak cukup perlu dicukupkan supaya kita dapat memperolehi pendapatan yang diidamkan. Mana taknya masing-masing dah tak sabar nak terima bonus hasil usaha mereka setiap 15hb. Tapikan selalunya bonus masuk lebih awal daripada 15hb tu. Sebab tu Closing day ni penting.

Pengalaman Sya Closing bersama Shaklee masih baru lagi. Tapi itu bukan alasan untuk Sya terus berpeluk tubuh. Pencapaian yang paling tinggi adalah pada bulan Mac yang lalu. Dapatla merasa bonus beratus ringgit. Bayangkan itu baru ratus ringgit kalau yang dah ratusan ribu ringgit tu macam mana??? Seronoknya kan....Cuba tengok anggaran purata pendapatan SID mengikut rank:

Image result for DAFTAR AHLI SHAKLEE

Okaylah tak perlu cakap kosong sahaja, takut orang kata kita gebang. Kalau anda nak merasai apa yang kami SID2 ni rasai jom sertai Sya hari ini juga. Bersama kita mencapai kejayaan. Kejayaan anda kebanggaan Sya. In Shaa Allah kita pasti boleh!!


BERMINAT UNTUK BERSAMA MENGUBAH NASIB HIDUP ANDA. 
HUBUNGI AISHAH 017. 251.7509. 
JOM BEBASKAN DIRI ANDA DARIPADA BEBANAN HUTANG DENGAN DAFTAR MENJADI SID.

Image result for DAFTAR AHLI SHAKLEE


Comments

Popular Posts