Promosi Shaklee Jun 2017

Alhamdulillah masih dipinjamkan nyawa pada hari ini. Sempena Ramadan Al Mubarak ini Sya berharap agar kita semua mendapat keberkatan dalam menunaikan ibadah.

Mei telah berlalu begitu sahaja, kini telah masuk bulan Jun menandakan masa berlalu begitu pantas. Di shaklee setiap kali masuknya bulan baru maka sudah tentu ada promosi menarik menanti anda. Jom kita tengok apa yang menarik bulan ini.

Sepanjang Jun ini Shaklee menawarkan tiga tawaran istimewa pembelian - atas - pembelian (puchase-with-purchase) yang menarik.


A) DAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE DAN BUAT PEMBELIAN MINIMA 100UV DALAM SATU RESIT : PWP RUBBERMAID LUNCH BOX

Bagi ahli yang mendaftar pada bulan ini serta membuat pembelian produk minima 100uv dalam satu resit, boleh dapatkan lunch box berjenama Rubbermaid berlabel Shaklee yang berkualiti tinggi pada harga RM 26.96 (harga asal RM 24 - RM 42). Memang cantik dan ekslusif.
  • Kedap udara. Boleh menyimpan makanan berair sekalipun.
  • Comel dan kemas.
  • Tahan lasak. Boleh simpan di dalam freezer, microvawe mahupun dishwasher.
  • Bekasnya lutsinar, mudah untuk dilihat.

Ia didatangkan dengan tiga jenis set bagi tiga tempoh yang berbeza. Anda boleh memilih mana-mana set yang diminati. 


B) PEMBELIAN PRODUK BERNILAI 100UV DALAM SATU RESIT : PWP TWIN PACK SHAKLEE COASTERS

Bagi setiap pembelian 100uv oleh ahli Shaklee, anda layak untuk mendapat Set Twinpack Coasters yang sangat comel dengan separuh harga, iaitu RM 9.96 sahaja.Terdapat 3 rekaan menarik yang disediakan mengikut tempoh tertentu.



C) PEMBELIAN PRODUK BERNILAI 250UV DALAM SATU RESIT : PWP THE SHAKLEE FERRANO PERSONAL BLENDER

Bagi pengguna Shaklee yang dapat mengumpul uv seperti syarat di atas, anda layak membeli Ferrano Personal Blender dengan harga istimewa bernilai RM149.99 sahaja. Diskaun hampir separuh dari harga sebenar! Jimat dan berbaloikan.



Kelebihan Ferrano Blender :

  • Pelbagai kegunaan - menghasilkan smoothie (boleh la hasilkan smoothie dari ESP, Meal Shakes & Chinch Shake), jus buah, sup, dressing untuk salad dan sebagainya. 
  • Tahan lasak sehinggakan boleh kisar kiub ais.
  • Disertakan dengan 2 botol (400ml dan 600ml) berserta penutup dan bekas penebat haba. Jadi mudahla anda nak bawa ke mana-mana. Mesti anda juga lebih bersemangat untuk sediakan jus mengikut citarasa anda.

D) RAMADHAN PACK

Set ini mengandungi 4 produk yang dapat membantu anda menjalani ibadah berpuasa dengan sihat dan bertenaga. Setiap pembelian Ramadan Pack ini anda akan mendapat 2 buah paper bag Shaklee.



E) PEMBELIAN SET DETOKS SHAKLEE : PWP SALAD-TO-GO CONTAINER

Kenapa anda perlu mendapatkan set ini? 

Tujuannya adalah untuk membaikpulih dan melancarkan sistem dalaman supaya anda lebih sihat dan cergas. Set ni jangan kata sesuai untuk mereka yang dalam misi turunkan berat badan sahaja, malah mereka yang dah langsing pun kena detoks badan anda juga supaya kita bebas daripada sebarang penyakit yang tidak diingini.



Set ini terdiri daripada VIVIX, Herb-lax, Alfafa, DTX Complex dan Peppermint Ginger. Setiap pembelian set ini melayakkan anda untuk mendapatkan bekas Salad-To-Go pada harga RM19.93 (harga asal RM39.90 dan anda jimat 50%).

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Promosi Jun ini anda boleh menghubungi saya seperti di bawah:

Aishah Khairudin
Perunding Kesihatan Shaklee
017-251 7509

Kami juga mengalu-alukan anda terus menempah sebarang produk Shaklee kegemaran secara online menggunakan credit card/debit card melalui link di bawah.






Comments

Popular Posts