2 Tahun Derita Sakit Belikat & Resdung, Kini Pulih Sepenuhnya

Salam Sayang Semua...



Hari ni saja nak share suplimen kesayangan Aishah... Tak lain tak bukan Ostematrix dan Alfafa complex memang suplimen wajib ambil dan langsung xblh tinggalkan..ada beberapa sebab kenapa sy terus konsisten amalkan kedua-dua suplimen tu. Sebabnya saya dah tak tahan menanggung sakit seperti di bawah 2 tahun lamanya:

👉sakit belikat 
👉sakit lengan mcm nak tercabut rasanya
👉sakit tulang pinggul 
👉selalu kejang kaki (tiap malam) 
👉sakit lutut (asyik bunyi2 dan bila dah duduk nak bangun semula tapak kaki tak boleh pijak lantai) 
👉selalu rasa sengal satu badan
👉perut selalu rasa kembung jer (rupanya ada masalah dgn rahim & ovari)
👉resdung kronik (tahap sakit kepala diantara kening tu dan gatal mata, hidung, telinga, tekak dan muka)

Makanya saya mula bereksperimen dengan Oste dulu...memang oste je sy makan, betul-betul habis sebotol Oste sakit belikat dan lengan tu hilang, begitu juga dengan sakit kaki dan simpul biawak...xperasan masa tu hilang sebab sy dah berniat nak jumpa ustaz minta penawar masa tu..tup2 sakit tu hilang..semuanya dgn izin Allah..

Tak lama lepas tu sy mengalami masalah kegemukkan..masa tu saya makan sejenis maajun merancang keluarga kononnya, alih2 rahim bengkak dan berat badan naik mendadak dalam masa 5 bulan jer. Makanya setelah berhenti saya nak turunkan berat badan dgn Set Asas Kurus Shaklee iaitu Alfafa dan Lecithin alhamdulillah sekali lagi kesannya positif...berat turun 7kg, resdung pun rasa mcm dah kurang..bestkan 2 in 1...lepas tu saya nekad ambil full set rawat resdung pulak, saya tambah vit c dan b-complex..amik ko keluar cairan resdung tu...ia berbentuk cecair macam hingus hijo tu bercampur darah...selama seminggu cairan tu keluar. Selepas tu, memang dah tak sakit kepala kat bahagian di antara kening tu dan tak gatal-gatal dah bila makan seafood atau bila kena habuk.

Alhamdulillah...tq Allah..sesungguhnya daripada Allah kita dtg kepada Nya jua kita akan kembali..setiap penyakit pasti ada penawarnya..Saya tahu ramai sahabat diluar sana yang senasib dengan saya. Tapi persoalannya sampai bila kita nak biarkan diri kita dalam keadaan sakit sahaja, bagaimana dengan ibadah kita? Bagaimana dengan tugas kita sebagai pekerja, ibubapa dan anak andai kita terus menerus sakit. Bukankah sepatutnya kita perlu sihat agar dapat menjaga orang yang kita sayangi? Andai ada antara sahabat yg memerlukan khidmat nasihat Aishah bolehlah hubungi saya.

Aishah Khairudin
Perunding Kesihatan Shaklee
018.91.800.56.

Fan Page : VitaSodap
IG : a.i.s.h.a.h_81

Comments

Popular Posts