Promosi Januari 2018 Berbaloi Untuk Seisi Keluarga

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah kita sudah memasuki tahun baru 2018. Sudah tentu pelbagai suka dan duka telah kita tempuhi sepanjang 2017. Bagi Kak Sha kita tutup buku lama buka buku baru. Cuma sebelum tutup tu cuba buat post mortem bagi episod yang lalu tersebut.

Untuk entry kali ni kak sha nak berkongsi tentang promosi Shaklee bagi bulan Januari. Tawaran hebat ini pastinya hanya untuk anda sahaja.





1) Omega Guard Promo beli 3 diskaun 5%. Kenapa anda perlu memngambil mintak ikan dalam kehidupan seharian anda?


Apakah kebaikan Omega Guard Shaklee?


  • Melindungi Jantung Anda*
Omega Guard Shaklee membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

  • Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung
Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. 


Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.


  • Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

  • Minyak Ikan Terbaik Di Dunia
Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*






2) Promo Vita Lea For Children beli 3 Free 1. Bestnyer. Berikut ialah kelebihan Vita-Lea For Children Shaklee



1. Mengandungi

  • 18 jenis vitamin dan mineral perlu.
  • 100% vitamin A, C, D dan E serta kesemua 8 vitamin B.
  • Kalsium, magnesium, zinc, copper dan pelbagai mineral lain. 

2. Formula yang diperbaharui berbanding yang lama.


3. Menggunakan pemanis semulajadi xylitol yang tidak akan menyebabkan kerosakan gigi.



4. Tidak mengandungi perasa, pemanis dan pengawet tiruan.



5. Bebas gluten, datang dalam perisa anggur yang sangat sedap, anak-anak pasti sukakannya!


6. Multivitamin kanak-kanak terbaik dipasaran, jumlah nutrient lengkap dan memenuhi keperluan tumbesaran anak-anak, penyerapan mudah dan pantas.

7. Sangat sesuai diambil kanak-kanak berusia 4  hingga 12 tahun terutama yang tidak suka makan sayur.


Jadi tunggu apa lagi cepat dapatkan promo di atas sebelum kehabisan stok. Bagi yang berminat anda boleh wassap Kak Sha melalui cara di bawah. In Sha Allah Kak Sha akan guide cara makan yang betul kepada anda.


Aishah Khairudin
Perunding Kesihatan Shaklee
018.91.800.56

Comments

Popular Posts