Tips Kekal Jelita & Awet Muda Dengan Cepat dan Berkesan



Setiap wanita pasti mengimpikan wajah yang kekal jelita dan muda. Namun tidak ramai yang sanggup melabur untuk mendapatkan apa yang diimpikan. Ramai juga yang mengambil pendekatan untuk menjaga luaran sahaja berbanding dalaman.

Hakikatnya penghasilan kolagen secara semulajadi sebenarnya menurun seiring dengan peningkatan usia, ia menyebabkan kehilangan keanjalan, ketegangan, penghasilan kedutan dan garis halus

Sementara itu, pendedahan kepada pencemaran alam sekitar dan tekanan mengurangkan tahap Vitamin C anda. Pengambilan secara tetap Vitamin C dan kolagen telah menunjukkan peningkatan yang ketara dalam persepsi penampilan kulit dan pengurangan kedutan yang jelas. Kedua-dua sahabat baik kulit ini bekerjasama memberikan anda peningkatan kesihatan kulit yang ketara!

Di Shaklee kedua-duanya telah lama menjadi formula rahsia untuk individu kekal jelita dan muda. Jom ketahui rahsia yang terkandung di dalam kedua-dua sahabat baik ini. Anda pasti teruja!!!

KOLAGEN


  • Membekalkan 4000mg Kolagen Sisik Ikan Merah, kolagen yang dipilih dengan teliti dan diekstrak dari sisik Ikan Merah
  • Memberi lebih daripada kolagen, ia turut mengandungi tujuh ramuan utama termasuk Ekstrak biji Camelia Japonica, Ekstrak Pfaffia, ekstrak kerang, Lactobacillus Acidophilus, Vitamin C, B2 dan B6 
  • Berat molekul rendah untuk penyerapan yang tinggi
  • Pek individu untuk pengambilan segera pada KOLAGEN bila-bila masa, di mana sahaja
VITAMIN C


  • Produk semula jadi yang dihasilkan daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif
  • Sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaan dan mengurangkan pembaziran vitamin C.
  • Ianya bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam
  • Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya
Jadi tunggu apa lagi? Sekiranya anda berminat untuk dapatkan kedua-dua sahabat baik di atas hubungi saya melalui cara di bawah:

Aishah Khairudin
Perunding Kesihatan Shaklee
018-91 800 56

FP : Vitasodap
IG : Aishah_Vitasodap

Atau bagi pembelian secara Online anda boleh klik e-sell dibawah. 
Ia lebih cepat, mudah dan selamat.

COD : Sekitar Rawang, Selayang dan Pengeposan seluruh Malaysia

Comments

  1. Memang terbaik 2C ni.. Saling melengkapi

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...nak cantik wajib amalkan sahabat baik ni...

      Delete

Post a Comment

Popular Posts